
Spustenie desiateho ročníka grantového programu Zelené oázy, ktorý sa zameriava na podporu, vytváranie, obnovu alebo oživenie ekologicky hodnotných lokalít a trás, podporil tento rok Slovnaft nielen kampaňou v tlači, rádiách a na webe, ale aj netradičnou out-of-home kampaňou v nákupných centrách.
V obchodnom centre Eurovea v Bratislave, v žilinskom Auparku a v nitrianskom OC Mlyny pozornosť návštevníkov pútajú citilighty s vôňou prírody.
Digitálne obrazovky s meniacim sa textom zaujmú nielen použitým vizuálom prírody, ale aj vôňou čerstvej trávy, ktorú je možné v blízkosti citilightu cítiť. Cieľom je pripomenúť okoloidúcim jedinečnosť prírody a podporiť ich v jej zveľaďovaní.
V rámci aktuálneho ročníka programu Zelené oázy spoločnosť SLOVNAFT, a.s., v spolupráci s Nadáciou Ekopolis rozdelia sumu 56 000 eur medzi projekty, ktoré sú zamerané na podporu komunít a zveľaďovanie verejných priestorov miest a obcí. Uzávierka prijímania žiadostí o grant je 7. decembra 2015. Viac informácií o programe je možné nájsť na stránke www.oazy.sk.