13 sep. 2011

Novinky v TIPSPORT EXTRALIGE 2011/12


Novinky v TIPSPORT EXTRALIGE 2011/12

19. ročník TIPSPORT EXTRALIGY s jeho záverečnou časťou SLOVNAFT Play Off prinesie viac dynamiky na ľade i medzi divákmi. Už 16. septembra sa všetkých 10 extraligových hokejových klubov stretne na zimných štadiónoch v prvých vzájomných súbojoch.

Štart do novej sezóny ale poznačí smútok za Pavlom Demitrom. Zápasy prvého kola TIPSPORT EXTRALIGY začnú minútou ticha a hudba nebude hrať ani počas prvých piatich minút prvej tretiny zápasov. Zároveň všetci hráči nastúpia na zápasy s čiernou stuhou s číslom 38 na svojich dresoch.

Kluby  sú na novú extraligovú sezónu plne pripravené. Súčet klubových rozpočtov na novú sezónu je v celkovej výške 15  470  000 eur.

„Všetky kluby uhradili svoje záväzky  a  v súčasnosti nič nebráni tomu, aby sa najvyššia hokejová súťaž začala podľa plánovaného rozvrhu“ uviedol Maroš Krajči, predseda predstavenstva spoločnosti PRO– HOKEJ , a.s..S najvyšším rozpočtom ide do novej sezóny  HC Slovan BRATISLAVA, s najnižším naopak klub HK 36 Skalica.

Priaznivá finančná bilancia je aj zásluhou dlhoročného stabilného partnerstva so spoločnosťou SLOVNAFT, ktorá je tento rok hlavným partnerom TIPSPORT EXTRALIGY a generálnym partnerom jej záverečnej časti SLOVNAFT PlayOff.

Prehľad rozpočtov jednotlivých extraligových klubov:

HC Slovan BRATISLAVA                            4 000 000 eur
HC Kosice                                                    3 000 000 eur
Dukla Trencin                                              1 350 000 eur
HKM Zvolen                                                  1 300 000 eur
MsHK DOXXbet Žilina                                1 250 000 eur
HK Nitra                                                        1 200 000 eur
HK Poprad                                                   1 100 000 eur
MHC Mountfield (Martin)                         1 100 000 eur
HC´05 Banska Bystrica                             1 000 000 eur
HK 36 Skalica                                                 920 000 eur

Nové posily na ľade

TIPSPORT EXTRALIGA 2011/12 priniesla čerstvý vietor na súpisky jednotlivých klubov. Každý z desiatich klubov  ide do novej sezóny hneď s niekoľkými nováčikmi. Najviac nových hráčov , až štrnásť, nastúpi na ľad za HKM Zvolen. Po dvanásť nováčikov si vyskúša svoje nové pôsobisko aj v Bratislave a v Banskej Bystrici. Naopak najmenej nových tvárí uvidia fanúšikovia v Martine, Košiciach a Skalici, kde sa na súpiskách objavilo zhodne po šesť nových mien.

Najstarším hráčom v novej sezóne je podľa štatistiky vyplývajúcej z nových súpisiek klubov 40-ročný Ján Pardavý z DUKLY Trenčín. V porovnaní s inými extraligovými klubmi má najviac „naj“ hráčov klub v Skalici.  V novej sezóne za klub nastúpi na ľad nielen momentálne najvyšší hráč extraligy Tomáš Magušin (výška 200 cm), ale súperi si budú musieť poradiť aj s Vojtechom Klozom, ktorý je s výškou 190cm a váhou 109kg aktuálne najťažším hráčom TIPSPORT EXTRALIGY. Naopak s najnižšou váhou nastúpi na ľad Tomáš Tomek (71kg), rovnako z klubu HK Skalica.

Novinky na štadiónoch i pre divákov

Najvyššia hokejová súťaž prináša novinky nielen na súpiskách, ale aj na štadiónoch. Hokejové extraligové duely si budú môcť fanúšikovia v Bratislave vychutnať na jednom z najmodernejších štadiónov v Európe – SLOVNAFT aréne. Najviac zmien je pripravených pre fanúšikov v Poprade, na ktorých čaká až 14 nových sky boxov, nový kamerový systém, turnikety, osvetlenie, ale aj informačná obrazovka.

Tribúna pre divákov sa tiež rekonštruovala vo Zvolene a nový sektor, špeciálne pre Fan klub domácich si spolu so Správou športových a telovýchovných zariadení upravili samotní fanúšikovia pred začiatkom sezóny v Banskej Bystrici.

Zabávať divákov budú na štadiónoch okrem cheerleaderiek aj multimediálne kocky, a to v Košiciach a túto novinku uvidia už aj diváci v Trenčíne.  Zriadiť vlastnú extraligovú internetovú televíziu sa na vlastnej stránke klubu rozhodli vo Zvolene, kde budú môcť fanúšikovia opäť aj o čosi viac míňať, a to v novom FAN shope.

Nový generálny partner TIPSPORT SK a.s. nový hokejový zážitok

Spoločnosť TIPSPORT SK, a.s. pripravila pre fanúšikov TIPSPORT EXTRALIGY  atraktívnu súťaž o hokejový zážitok s členkami  Tipsport  teamu. „Do nášho portfólia uvádzame hokejovú „Tip päťku“. Každý zákazník, ktorý si vyberie z kurzovej ponuky TIPSPORT EXTRALIGY a natipuje v aktuálnom kole 5 kurzových udalostí na jeden tiket s minimálnym vkladom jedno euro,  sa dostane do žrebovania o 2 vstupenky na najbližší hokejový zápas Tipsport Extraligy. Zápas si výherca užije v exkluzívnej spoločnosti našich krásnych dievčat z Tipsport teamu“ povedal o novinkách pre fanúšikov hokeja Miroslav Baranec, marketingový riaditeľ spoločnosti TIPSPORT SK, a.s..

Nový generálny partner zároveň pripravil pre všetkých návštevníkov extraligových štadiónov atraktívne súťaže o kredity na tipovanie v stávkovej kancelárii TIPSPORT. Súťaže sa stanú príjemnou súčasťou prestávok na štadiónoch počas každého z extraligových zápasov. Vyžrebovaní návštevníci štadióna budú môcť ukázať napríklad svoje strelecké schopnosti a skúsiť triafať do špeciálne upravenej hokejovej bránky. Každý úspešný strelec získa čestný tipovací tiket v hodnote 5 eur. „Počas jesennej časti TIPSPORT EXTRALIGY sa budú návštevníci hokejových štadiónov pravidelne stretávať s našimi dievčatami z Tipsport teamu. Priamo od nich dostanú všetky informácie o našom bonusovom programe TIPKONTO, atraktívne darčekové predmety a zároveň získajú možnosť natipvať si v stávkovej kancelárii TIPSPORT v hodnote 2 EUR zadarmo“ uviedol ďalšie plány do extraligovej sezóny Miroslav Baranec.

Zástupcovia spoločnosti PRO-HOKEJ a.s., organizátora najvyššej hokejovej súťaže,  sú presvedčení, že všetky novinky  v rámci hokejovej extraligy prinesú na slovenské štadióny nielen veľa zábavy, ale aj množstvo nových divákov a sezóna 2011/12 sa tak stane sezónou s najväčšou diváckou účasťou za posledných 5 rokov.

Kontakt

Radi by ste získali podporu pre seba alebo svoj projekt?

Stiahnite si žiadosť a vyplnenú ju odošlite na adresu [email protected].

Spoločnosť SLOVNAFT, a.s. spracúva osobné údaje v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov. Všetky informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov a práv dotknutej osoby pri spracúvaní osobných údajov a povinností spoločnosti SLOVNAFT, a.s. ako prevádzkovateľa nájdete TU.

PRISPÔSOBTE SÚBORY COOKIE POUŽITÉ NA TEJTO WEBOVEJ STRÁNKE

Webová stránka spoločnosti SLOVNAFT, a.s. používa súbory cookie na svoju prevádzku, zlepšenie používateľskej skúsenosti, monitorovanie aktivít na webovej stránke a zobrazovanie relevantných ponúk.

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)