04 sep. 2013

HC Slovan Bratislava vstupuje do svojej druhej sezóny KHL


HC Slovan Bratislava vstupuje do svojej druhej sezóny KHL

Bratislava (3. septembra 2013) - HC SLOVAN Bratislava vstúpi v piatok 6. septembra 2013 zápasom v Donecku do svojej druhej sezóny v prestížnej Kontinentálnej hokejovej lige (KHL).

Po vlaňajšej úspešnej premiére, kedy jediný slovenský zástupca v súťaži obsadil v Západnej konferencii 6. miesto a s prehľadom sa kvalifikoval do vyraďovacích bojov o Gagarinov pohár, sú očakávania bratislavskej hokejovej verejnosti, ako aj samotného klubu prinajmenšom rovnako ambiciózne.

Slovan – na rozdiel od väčšiny klubov KHL – vstupuje do novej sezóny s konsolidovaným kádrom, ktorý v letnom prestupovom období nezaznamenal výraznejšie zmeny. Klub zostáva verný svojej filozofii, podľa ktorej chce byť v prvom rade slovenským mužstvom tvoreným reprezentantmi a perspektívnymi mladými hráčmi, ktorí môžu v Slovane a KHL rýchlo vyrásť na stabilných hráčov národného mužstva v blízkej budúcnosti. Klub po sezóne 2012/2013 opustili Konrád, Švarný, Tabaček, Kytnár a Ďatelinka. Kapitán belasých a dlhoročná opora klubu Ján Lipiansky ukončil bohatú hráčsku kariéru a plynule zaujal miesto na striedačke ako jeden z asistentov hlavného trénera Rostislava Čadu, ktorý ešte vo februári podpísal s klubom päťročný kontrakt. Situácia okolo Miroslava Šatana je všeobecne známa; Šatan sa naďalej nachádza v USA, do predsezónnej prípravy so Slovanom sa nezapojil a tak ďalšiu sezónu s klubomv KHL celkom určite nezačne.

V prestupovom období klub postupne získal perspektívneho obrancu Jána Brejčáka, držiteľa Stanley Cupu s Colorado Avalanche Martina Škoulu, českého brankára Miroslava Kopřivu, útočníka s bohatými skúsenosťami z KHL Tomáša Netíka a napokon českého reprezentačného obrancu Zdenka Kutláka. Trénerovi Čadovi sa od prvých prípravných zápasov podarilo do zostavy vhodne zapracovať dvoch mladíkov – útočníkov Richarda Mráza a Milana Kolenu.

Slovan má za sebou kvalitnú letnú prípravu; mužstvo je spolu od 11. júla a pripravovala sa zväčša v domácich podmienkach SLOVNAFT Areny. V predsezónnych období zohralo 11 atraktívnych zápasov so špičkovými klubmi z vyspelých hokejových krajín Ruska, Česka, Švédska, Fínska a Rakúska. Zaznamenalo 8 víťazstiev a v Južnej divízii European Trophy má pred vyvrcholením základnej časti reálnu šancu vybojovať si účasť na decembrovom finálovom turnaji v Berlíne, čo by bol ďalší pekný medzinárodný úspech. Podobne ako v minulej sezóne sa belasí budú môcť v domácom prostredí spoliehať na obrovskú podporu vypredaného hľadiska SLOVNAFT Areny. Od polovice marca Slovan predal vyše päťtisíc sezónnych vstupeniek. Vzhľadom na vysoký dopyt prevyšujúci kapacitu arény sa aj v tejto sezóne budú zápasové lístky predávať formou elektronických aukcií. Takýmto spôsobom bude na každý domáci zápas ponúknutých približne 3 100 miest. Veľký záujem o hokej v Bratislave a okolí potvrdili už zápasy v predsezónnom období; vo svojej aréne ich zohral Slovan päť s fantastickým priemerom 9 565 divákov na zápas, čo je zrejme európsky unikát. Pre svojich priaznivcov pripravil klub v novej sezóne viacero noviniek. V úvodnom domácom zápase sezóny 17. septembra proti Torpedu Nižnij Novgorod bude mať svoju premiéru nový maskot klub – Harvy. Meno mu vybrali samotní fanúšikovia v dvojkolovom hlasovaní, kostým sa šil v ďalekom Québecu, v rovnakej firme, ktorá sa podpísala pod veľký úspech a popularitu Gooolyho – maskota MS 2011 v ľadovom hokeji. Divákov čaká na zápasoch nová grafika na videokocke IceCube, súťaže v prestávkach zápasu, permanentkári budú mať vyhradené vlastné vstupy do SLOVNAFT Areny. Klub podpísal v júni novú zmluvu so spoločnosťou Eurosports, ktorá by mala priniesť atraktívnejšiu ponuku a transparentnejší predaj oficiálnych klubových suvenírov. Výborná spolupráca so samosprávou hlavného mesta a viacerými mestskými organizáciami sa prejaví v tom, že počas celej sezóny bude vstupenka na hokej (sezónna i individuálna) platiť v deň zápasu ako voľný lístok na MHD (od dvoch hodín pred začiatkom zápasu až po posledný denný spoj v grafikone). Klub bude naďalej pokračovať v spolupráci s Bratislavským samosprávnym krajom v obľúbenom projekte „Škola ide na Slovan“, v rámci ktorého domáce zápasy uvidí od septembra do marca vyše 1 300 detí. Historická spolupatričnosť klubu s lokalitou Tehelného poľa bude od polovice septembra zvýraznená vlajkovou úpravou okolia SLOVNAFT Areny.

HC SLOVAN | VIAC NEŽ HOKEJ

Slovan bude v novej sezóne na ďalekých cestách za súpermi využívať služby českej súkromnej leteckej spoločnosti Travel Service, ktorá je lídrom charterového trhu na Slovensku i v Čechách. Lietať bude na moderných bezpečných strojoch Boeing 737-800 so stabilným slovenským palubným personálom. Slovan by mal v sezóne 2013/2014 nalietať celkom 50 805 km, čo je siedmy najväčší počet spomedzi všetkých klubov KHL. Sezónu 2012/2013 ukončil HC SLOVAN s rozpočtom 12,7 mil. eur vo výdavkovej časti. Takmer 100 % týchto prostriedkov získal z vlastných marketingových a komerčných aktivít. Významnou mierou sa na príjmoch rozpočtu podieľal zisk zo vstupného a tiež z prenájmov prémiových sektorov hľadiska SLOVNAFT Areny. Rovnako dôležitou súčasťou sú však naďalej strategické partnerstvá s kľúčovými firmami a spoločnosťami, ktoré sa rozhodli spojiť svoje meno a značku so Slovanom (mimochodom, HC SLOVAN Bratislava je aktuálnym nositeľom ocenenia Superbrands Slovakia 2013 a vo veľkom spotrebiteľskom výskume z marca tohto roku na vzorke 4 930 návštevníkov zápasov považovalo jeho imidž za veľmi dobrý alebo dobrý až 93,7 % všetkých respondentov). V predsezónnom období sa Slovanu podarilo dotiahnuť nové partnerstvá, napr. so spoločnosťami TIPOS, Poštová banka, Electrolux, Siemens. Špecifické postavenie má v oblasti marketingovej spolupráce Slovana spoločnosť Slovnaft. V auguste podpísali predstavitelia oboch spoločností novú zmluvu o reklamnej spolupráci na dva roky s jednoročnou opciou. Na základe tejto spolupráce bude zimný štadión počas hokejových zápasov Slovana, ako aj ďalších športových a kultúrnych podujatí niesť oficiálny názov SLOVNAFT Arena. Slovan ide podobnou cestou ako väčšina vyspelých profesionálnych klubov v zahraničí. Prostriedky, ktoré bude generovať spolupráca so Slovnaftom, sa budú podieľať na postupnom rozširovaní nových zážitkov a služieb pre divákov v SLOVNAFT Arene.

Novú sezónu KHL 2013/2014 začne Slovan zápasom v Donecku proti miestnemu HC Donbass v piatok 6. septembra. Po prvý raz sa na domácom ľade predstaví v utorok 17. septembra v zápase proti Torpedu Nižnij Novgorod. Tomuto zápasu bude zároveň predchádzať sprievodný otvárací program na námestí pred arénou, na ktorom okrem iných vystúpia skupiny Peter Bič Project, Hex a Iné Kafe s premiérou novej slovanistickej pesničky sezóny „Bratislava volá“.

Kontakt

Radi by ste získali podporu pre seba alebo svoj projekt?

Stiahnite si žiadosť a vyplnenú ju odošlite na adresu [email protected].

Spoločnosť SLOVNAFT, a.s. spracúva osobné údaje v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov. Všetky informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov a práv dotknutej osoby pri spracúvaní osobných údajov a povinností spoločnosti SLOVNAFT, a.s. ako prevádzkovateľa nájdete TU.

PRISPÔSOBTE SÚBORY COOKIE POUŽITÉ NA TEJTO WEBOVEJ STRÁNKE

Webová stránka spoločnosti SLOVNAFT, a.s. používa súbory cookie na svoju prevádzku, zlepšenie používateľskej skúsenosti, monitorovanie aktivít na webovej stránke a zobrazovanie relevantných ponúk.

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)